Διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης της έννοιας της αιτιότητας, με τη διάκριση επιμέρους όψεων, όπως αυτές αποτυπώνονται σε αιτίες, γεγονότα και συνέπειες της Εικονομαχίας. Στόχος της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση με όψεις της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν επιμέρους φράσεις που αναφέρονται σε διαφορετικές εκφάνσεις της αιτιότητας, όπως αυτές προβάλλονται στις αιτίες, τα γεγονότα και τις συνέπειες του ιστορικού φαινομένου.
Η
διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης της έννοιας της αιτιότητας, με τη
διάκριση επιμέρους όψεων, όπως αυτές αποτυπώνονται σε αιτίες, γεγονότα
και συνέπειες της Εικονομαχίας, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο.
Η διδακτική αξιοποίησή του στοχεύει στην ανάδειξη όψεων της
εννοιολογικής ιστορικής μάθησης και μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με
άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν φράσεις ιστοριογραφικών
κειμένων που αναφέρονται στο φαινόμενο Εικονομαχίας, να διακρίνουν και
να επιλέξουν τις επιμέρους εκφάνσεις της έννοιας της αιτιότητας, καθώς
επίσης να ελέγξουν και να αιτιολογήσουν τις επιλογές τους. Η διαδικασία
ανατροφοδότησης, με την παροχή πρόσθετου ιστορικού υλικού, επιτρέπει την
εκ νέου διαμόρφωση των αρχικών απαντήσεων με τις αλλαγές που κρίνονται
απαραίτητες, με την ενεργό εμπλοκή τόσο των μαθητών όσο και του
εκπαιδευτικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας