Αναρτώ μια διδακτική πρόταση της φίλης Θεώνης Μπούρα για τη Γ Λυκείου!
Προτείνω το βίντεο που ακολουθεί για διδακτική χρήση είτε στα Θρησκευτικά Β Γυμνασίου. "Παραβολή τελικής κρίσης" είτε στα Θρησκευτικά Γ Λυκείου Ενότητα 2η "Εντολές και δόγματα: συνταγές σκλαβιάς ή δρόμοι ελευθερίας".
Στη Γ Λυκείου αφού προβληθεί η ταινία μπορούν να δοθούν ερωτήσεις σε κάρτες ανά ομάδα (ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας) και στη συνέχεια οι ομάδες να παρουσιάσουν το κείμενο που έγραψαν στην ολομέλεια (όλη την τάξη).
Η ολομέλεια κάνει μία δική της ερώτηση σε κάθε ομάδα και απαντά η ομάδα προφορικά.
Έτσι κάθε ομάδα απαντά σε ερωτήματα του δασκάλου αλλά και των συμμαθητών.
Παραθέτω ενδεικτικά κάποιες ερωτήσεις:
1α.Με βάση την ταινία ποιο πρόσωπο είχε θεωρητική πίστη κ ποιο πρόσωπο ζούσε χριστιανικά;
1β.Εσείς τι θα ορίζατε ως δόγμα;Μήπως τη θεωρητική πίστη ή τη βίωση της πίστης;
2α.Τι προετοιμασία είχε κάνει η γυναίκα να δεχτεί το Χριστό κ ποια εμπόδια είχε τελικά;
2β.Γιατί το παιδί μπόρεσε να συναντήσει το Χριστό και τι αγαθά του προσέφερε;
3α. Με βάση την ταινία νομίζετε ότι θέλει ιδιαίτερη προετοιμασία η βίωση της αγάπης;
3β.Πώς βιώνεται τελικά η αγάπη;Προτεραιότητα έχουν οι επιθυμίες του δότη ή οι ανάγκες του δέκτη;
Συζητείστε στην ομάδα σας κ καταγράψτε τα συμπεράσματά σας
Προτείνω το βίντεο που ακολουθεί για διδακτική χρήση είτε στα Θρησκευτικά Β Γυμνασίου. "Παραβολή τελικής κρίσης" είτε στα Θρησκευτικά Γ Λυκείου Ενότητα 2η "Εντολές και δόγματα: συνταγές σκλαβιάς ή δρόμοι ελευθερίας".
Στη Γ Λυκείου αφού προβληθεί η ταινία μπορούν να δοθούν ερωτήσεις σε κάρτες ανά ομάδα (ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας) και στη συνέχεια οι ομάδες να παρουσιάσουν το κείμενο που έγραψαν στην ολομέλεια (όλη την τάξη).
Η ολομέλεια κάνει μία δική της ερώτηση σε κάθε ομάδα και απαντά η ομάδα προφορικά.
Έτσι κάθε ομάδα απαντά σε ερωτήματα του δασκάλου αλλά και των συμμαθητών.
Παραθέτω ενδεικτικά κάποιες ερωτήσεις:
1α.Με βάση την ταινία ποιο πρόσωπο είχε θεωρητική πίστη κ ποιο πρόσωπο ζούσε χριστιανικά;
1β.Εσείς τι θα ορίζατε ως δόγμα;Μήπως τη θεωρητική πίστη ή τη βίωση της πίστης;
2α.Τι προετοιμασία είχε κάνει η γυναίκα να δεχτεί το Χριστό κ ποια εμπόδια είχε τελικά;
2β.Γιατί το παιδί μπόρεσε να συναντήσει το Χριστό και τι αγαθά του προσέφερε;
3α. Με βάση την ταινία νομίζετε ότι θέλει ιδιαίτερη προετοιμασία η βίωση της αγάπης;
3β.Πώς βιώνεται τελικά η αγάπη;Προτεραιότητα έχουν οι επιθυμίες του δότη ή οι ανάγκες του δέκτη;
Συζητείστε στην ομάδα σας κ καταγράψτε τα συμπεράσματά σας
Θεώνη Μπούρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.