Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

"Εντολές και δόγματα: συνταγές σκλαβιάς ή δρόμοι ελευθερίας" - Μια πρόταση από την Θεώνη Μπούρα

Αναρτώ μια διδακτική πρόταση της φίλης Θεώνης Μπούρα για τη Γ Λυκείου!

Προτείνω το βίντεο που ακολουθεί για διδακτική χρήση είτε στα Θρησκευτικά Β Γυμνασίου. "Παραβολή τελικής κρίσης" είτε στα Θρησκευτικά Γ Λυκείου Ενότητα 2η "Εντολές και δόγματα: συνταγές σκλαβιάς ή δρόμοι ελευθερίας".

Στη Γ Λυκείου αφού προβληθεί η ταινία μπορούν να δοθούν ερωτήσεις σε κάρτες ανά ομάδα (ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας) και στη συνέχεια οι ομάδες να παρουσιάσουν το κείμενο που έγραψαν στην ολομέλεια (όλη την τάξη).

Η ολομέλεια κάνει μία δική της ερώτηση σε κάθε ομάδα και απαντά η ομάδα προφορικά.

Έτσι κάθε ομάδα απαντά σε ερωτήματα του δασκάλου αλλά και των συμμαθητών.

Παραθέτω ενδεικτικά κάποιες ερωτήσεις:

1α.Με βάση την ταινία ποιο πρόσωπο είχε θεωρητική πίστη κ ποιο πρόσωπο ζούσε χριστιανικά;

1β.Εσείς τι θα ορίζατε ως δόγμα;Μήπως τη θεωρητική πίστη ή τη βίωση της πίστης;

2α.Τι προετοιμασία είχε κάνει η γυναίκα να δεχτεί το Χριστό κ ποια εμπόδια είχε τελικά;

2β.Γιατί το παιδί μπόρεσε να συναντήσει το Χριστό και τι αγαθά του προσέφερε;

3α. Με βάση την ταινία νομίζετε ότι θέλει ιδιαίτερη προετοιμασία η βίωση της αγάπης;

3β.Πώς βιώνεται τελικά η αγάπη;Προτεραιότητα έχουν οι επιθυμίες του δότη ή οι ανάγκες του δέκτη;

Συζητείστε στην ομάδα σας κ καταγράψτε τα συμπεράσματά σας

Θεώνη Μπούρα

         
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...