Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!

Θέλω μέρες να το κάνω, να μην πω μήνες και συνεχώς το αναβάλλω!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου στον άνθρωπο που έγινε η αφορμή και η αιτία για την παρουσία αυτού του ιστολογίου.
Το είχα ήδη δημιουργήσει....είχα και μια ανάρτηση όλη κι όλη Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 20011: Το ραγισμένο δοχείο.
Και το είχα σε .... αναμονή.
Μάλλον δεν είχα ακόμη μέσα μου αποφασίσει πώς θα το χρησιμοποιήσω. Μάλλον δεν είχα καν αποφασίσει να το χρησιμοποιήσω.
Και ξαφνικά.....εκει στην Πεντέλη, στο ΔΚΕΕ γνωρίζω τον Ανδρέα τον Αργυρόπουλο.......
.....Και μια μέρα χτυπάει το τηλέφωνό μου. Είναι ο Ανδρέας που  πήρε να με ρωτήσει ποιο είναι το ιστολόγιό μου για να το βάλει σύνδεσμο στη "Θεολογία μεσοπέλαγα"
.....Και πελαγώνω!!!!
"Τι να βάλει" σκέφτομαι;
"Να το δει ποιος";
"Και τι να δει;Το απόλυτο τίποτα;"
Και κάπως έτσι......άρχισα τις αναρτήσεις.
Στην αρχή διστακτικά μέχρι που έγινε καθημερινή συνήθεια.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στον Ανδρέα που το τηλεφώνημά του στάθηκε αφορμή για να γίνουν τα "Θρησκευτικά αλλιώς" καθημερινή μου, ευχάριστη ενασχόληση!!!
Κι ενα μεγάλο ευχαριστώ....σε όλους εσας που με τα σχόλιά σας μου δίνετε ώθηση να συνεχίσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...