Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Μπορώ με μια αγκαλιά....;

Μπορώ με μια αγκαλιά να σε κάνω
Να νιώθεις το χαμόγελό σου;
Να σε κάνω να πετάς πάνω από τα κύματα;
Μπορώ μ' ένα χάδι να πάρω την μοναξιά σου
Στα χέρια μου και να την λατρέψω;
Με μια λέξη να διώξω τα σκοτάδια σου;
Μπορώ μ' ένα τραγούδι να σε ταξιδέψω;
Να πιω τα δάκρυά σου, μέχρι να στερέψουν;
Μπορώ με μια σκέψη
Να ξεριζώσω όλα τα αγκάθια από το μυαλό σου
Και να κάνω να φυτρώσουν όμορφα λουλούδια;
Με μια ματιά μου να βγαίνει το ουράνιο τόξο;
Μπορώ με λίγη τρυφερότητα να διώξω την κούρασή σου;
Με μια ανάσα να γεμίσω το κενό σου με την αγάπη μου;
Μπορώ μ' ένα φιλί να σου πάρω τον πόνο;
Να είμαι κοντά σου;

Πηγή: http://apeikasmata.blogspot.gr

Αναδημοσίευση: http://lllazaros.blogspot.gr/2013/04/blog-post_5104.html

1 σχόλιο:

  1. Δεν έχω διαβάσει τίποτα ποιό όμορφο!!! Πώς θα γίνει να σκεφτόμαστε όλοι έτσι, ο ένας για τον άλλο???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...