Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Πώς να σας μιλήσω;


Πώς να σας μιλήσω για τον Θεό,
χωρίς να ενοχληθείτε;
Πώς να σας μιλήσω για Χριστό,
και να μην παρεξηγηθείτε;

Πώς να σας πω για την Αγάπη
και να την αισθανθείτε;
Και για την Σωτηρία,
με τρόπο που να την δεχτείτε;

Πείτε μου, χωρίς να συμβιβαστώ,
πως να σας πω για την αλήθεια;
Δείξτε μου τρόπο που να ζω
χωρίς ψέμα, παραμύθια.

Μία ζωή μονάχα έχω
και πιστεύω Του αξίζει
ότι είμαι και κατέχω
μόνο Αυτός να το ορίζει.

Κι αν σε κάποιον δεν αρέσει
αυτό που λέω, αυτό που είμαι,
την ζωή καθώς του φεύγει
να κοιτάξει τάχα τί είναι.

Μέχρι χτες ήσουν παιδί
και τώρα είσαι μεγάλος
δεν σου μένει πια ζωή
σου χει μείνει λίγο θάρρος.

Κοίτα σε παρακαλώ ψηλά
πέρα από τα λαμπρά αστέρια,
με της καρδιάς σου την ματιά
κοίτα του Θεού τα χέρια.

Είναι για σένα ανοιχτά
Είναι για σένα ματωμένα
Είναι για σένα αγκαλιά
Που περιμένει κάθε μέρα.

Πηγή: http://www.stixoi.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...