Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Liebster Award για το blog μου!

liebsterblogawardΜόλις επέστρεψα σήμερα από το σχολείο βρήκα ένα μήνυμα να με περιμένει....ένα βραβείο για το ιστολόγιό μου!Η χαρά μου .....δεν περιγράφεται!!!Όχι, δεν είμαι ψώνιο που μου αρέσει να επιδεικνύομαι αλλά είναι όμορφο να παίρνεις βραβείο!!!Θυμάμαι, τελευταία φορά είχα πάρει ....αριστείο στο Λύκειο!!!!
Το βραβείο παρέλαβα από την παιδική μου φίλη elenatz
 και το συνόδευε κι ένα πολύ γλυκό μήνυμα....
Την ευχαριστώ πολύ και ....συνεχίζω με τα της διαδικασίας!!!

Οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι οι εξής:
  • Να δημιουργήσετε link για το Blog από το οποίο παραλάβατε το βραβείο!
  • Ν' αναρτήσετε το βραβείο στο ιστολόγιό σας.
  • Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5ιστολόγια με λιγότερους από 200 followers.
  • Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs που επιλέξατε για το βραβείο.
Αφού παρέλαβα το βραβείο ήρθε η σειρά μου να το δώσω σε άλλα 5 με λιγότερους από 200 ακόλουθους.
Ας ξεκινήσω:
Το βραβείο Liebster Award το δίνω στα ακόλουθα blogs:
  • Σ' έναν σχολικό σύμβουλο και φίλο πια που είναι κοντά στους συναδέλφους με αγάπη και ειλικρίνεια.Και για έναν επιπλέον λόγο:τα "Θρησκευτικά αλλιώς" θα είχαν μόνο μια ανάρτηση αν δεν ήταν αυτός: http://e-theologia.blogspot.gr/
  • Σ' ένα θεολόγο που λατρεύει το Λύκειο και ήρθε η ώρα να παραδεχτώ πώς έχει δίκιο:http://gkapetanakis.blogspot.gr/
  • Σε μια συνάδελφο που αποτέλεσε για μένα πηγή έμπνευσης και συνεχίζει:http://albanaki.blogspot.gr/
  • Σε μια θεολόγο με μεράκι για τη διδασκαλία:http://sympathitikimelani.blogspot.gr/
  • Στον συνάδελφο που έχει ταυτίσει τα Θρησκευτικά με τις Νέες Τεχνολογίες:http://ppanopoulos.blogspot.gr/
Και για όλους εσάς που αναρωτιέστε τι στο καλό είναι το Liebster Award: είναι κάτι ανάμεσα σε chain letter και όμορφη κίνηση. Σκοπό έχει να φέρει πιο κοντά και να κάνει γνωστά blogs που έχουν λιγότερους από 200 followers. Ποιος το ξεκίνησε παραμένει ένα μυστήριο, αν και το πιθανότερο είναι να προέρχεται από κάποια γερμανόφωνη χώρα, καθότι liebster στα γερμανικά σημαίνει αγαπημένο!
 

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Ελένη μου για το βραβειάκι σου και να το χαρείς!Είναι κι αυτό ένα είδος ανθρώπινης αναγνώρισης!Σου δίνει δύναμη για να συνεχίσεις!Καλή συνέχεια λοιπόν!
    Να περνάς καλά και πάντα να χαμογελάς!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία μου!!!Να είσαι καλά!!!!Δε σου κρύβω πώς χάρηκα σαν μικρό παιδί.....!!!!
      Πάντα χαμογελαστή κι εσύ να είσαι.....!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!Και καλή συνέχεια επίσης!!!!!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...