Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Όταν σε εμπιστεύομαι...

Όταν σε εμπιστεύομαι σου λέω την αλήθεια...


Στην ζωγραφίζω, για να δω πόσο με καταλαβαίνεις.
Βρίσκω τον τρόπο να εκφράσω αυτό που θέλω...

Θέλεις να με ακούσεις;
Θέλεις να με κοιτάξεις στα μάτια;
Θέλεις να μου πιάσεις το χέρι;
Θέλεις να ελπίζεις μαζί μου;
Θέλεις να μου δείξεις πόσο δυνατός είσαι,
τώρα που με βλέπεις στο κρεβάτι;
Θέλεις να γίνω γρήγορα καλά;


Πίστεψέ το
Και άκουσε με!

"Ένα γράμμα όνειρο"
Όναρ και φίλοι του Όναρ
www.onar-paidi.gr

3 σχόλια:

  1. Φο-βε-ρό!
    Αποθηκεύω αμέσως κι αυτό Ελένη μου γι΄ αναδημοσίευση!
    Δεν ξέρω αν θα σου βρω κάποιο άλλο, αλλά θα σ΄ ενημερώσω!
    Να ΄σαι καλά και πάντα να χαμογελάς!Καλό σου βράδυ!Σε φιλώ!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου είναι όντως.....φο-βε-ρο!!!!
      Ειδικά αν σκεφτείς πώς είναι από παιδιά που έτσι αισθάνονται.....
      Χαίρομαι που "βρίσκεις" πράγματα ......!!!!
      Να είσαι καλά κι εσύ!!!!Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...