Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Το απόλυτο άρθρο ενάντια στις εκτρώσεις


Μια γυναίκα με το μικρό της παιδί αγκαλιά
Πηγαίνει στον γυναικολόγο της και τον παρακαλάει:
-Γιατρέ, σας παρακαλώ βοηθήστε με στο πρόβλημά μου:
Το παιδί μου δεν είναι ούτε ενός έτους                                           
Και εγώ είμαι ξανά έγκυος
Δεν θέλω να αποκτήσω τόσο σύντομα ένα δεύτερο παιδί.
Θα ήθελα να υπάρχει κάποιο χρονικό διάστημα
Ανάμεσα στα δύο παιδιά.
Ο γιατρός ρωτάει:
-Ωραία, τι θέλετε λοιπόν να κάνω για σας;
Η γυναίκα απαντάει:
-Θέλω να διακόψω την εγκυμοσύνη μου και χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
Ο γιατρός σκέφτεται για λίγο και… της λέει:
-Νομίζω ότι έχω μια καλύτερη λύση στο πρόβλημά σας και είναι μάλιστα πιο ακίνδυνη για εσάς.
Η γυναίκα αρχίζει να χαμογελάει πιστεύοντας ότι ο γιατρός μπορεί να την βοηθήσει.
Ο γιατρός συνεχίζει:
-Λοιπόν, για να μην έχετε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ένα δεύτερο παιδί
Θα σκοτώσουμε το παιδί πού κρατάτε στην αγκαλιά σας.
Με αυτό τον τρόπο θα έχετε κάποιο χρονικό διάστημα χαλάρωσης
Ώσπου να γεννηθεί το επόμενο παιδί.
Εκτός αυτού είναι ευκολότερο να θυσιάσετε το παιδί που κρατάτε στην αγκαλιά σας
Επειδή αυτό σημαίνει και λιγότερο ρίσκο για τη δική σας υγεία.
Η γυναίκα εμφανώς σοκαρισμένη:
-Όχι, κύριε γιατρέ!
-Τι απάνθρωπο!
-Το να σκοτώσεις ένα παιδί θα ήταν έγκλημα!
-Αυτό πιστεύω και εγώ αγαπητή μου, απαντάει ο γιατρός.
-Όμως φαινόσασταν τόσο αποφασισμένη που πίστεψα προς στιγμήν ότι έπρεπε να σας βοηθήσω.
Μετά από μια στιγμή σιγής φαίνεται ότι το δίδαγμά του είχε αποτέλεσμα.
Έδωσε στη μητέρα να καταλάβει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά
Στο αν θα σκοτώσεις μια γεννημένη ή μια αγέννητη ζωή!
Το έγκλημα είναι το ίδιο!

Πηγή: http://www.romn      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...