Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Αγαπαω, Εγω, Εσενα ~

Ποιος έχει ακούσει τους ήχους
που κάνει ο ήλιος όταν βασιλεύει ;

Ποιος έχει αγγίξει τους ανέμους...
τον αέρα όταν αγριεύει ;

Ακόμα και εγώ δεν ξέρω..
Πως ακριβώς είναι οι χτύποι της καρδιάς μου . . . .

Ποιος τότε, πες μου ποιος γνωρίζει
πόσο ξινό ή πόσο γλυκό
είναι το κελάηδισμα ενός πουλιού ;

Γνωρίζω κάποιον που ξέρει
τι οσμή έχουν οι σκέψεις...

Γνωρίζω κάποιον που προφέρει το ίδιο καλά τα χρώματα
όπως τα λουλούδια φορούν τις αποχρώσεις

Που σπάει τα δάκρυα μου στα δύο σαν πέτρα
πριν καλά προλάβουν να φτάσουν στο χώμα...

Μα δε γνωρίζω άλλον από τον ίδιο το Θεό που να τα κάνει όλα αυτά
και που να σε αγαπάει περισσότερο απ' ότι

αγαπώ,

εγώ,

εσένα.

Πηγή :http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=174167

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...