Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Όταν οι Ψαλμοί...εμπνέουν...τα παιδιά μου!!!

Σπλαχνίσου με, Θεέ, μες στην αγάπη σου, μες στην αμέτρητη ευσπλαχνία σου συγχώρησε τα ανομήματά μου. Πλύνε με ολόκληρον απ' την παράβασή μου. Από την αμαρτία μου καθάρισέ με. Το ξέρω εγώ καλά το κρίμα μου, το σφάλμα μου αδιάκοπα είναι στα μάτια μου μπροστά. Σ' εσένα, σ' εσένα προπαντός αμάρτησα, κι ό,τι κακό, ενώπιόν σου το έκανα… Καθάρισέ με με ύσσωπο κι οι αμαρτίες μου θα εξαλειφθούν. Πλύνε με, κι απ' το χιόνι λευκότερος θα γίνω. Τις αμαρτίες μου παράβλεψε κι εξάλειψε όλες τις παραβάσεις μου. Φτιάξε μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά. (Ψαλμός 50)

 Ευλόγησε, ψυχή μου, τον Κύριο, κι όλη μου η ύπαρξη το άγιο όνομά του. Ευλόγησε, ψυχή μου τον Κύριο, και μην ξεχνάς όλες τις ευεργεσίες του. Αυτόν που συγχωρεί όλα τα λάθη σου, αυτόν που τις αρρώστιες σου γιατρεύει. Αυτόν που λυτρώνει τη ζωή σου απ' τη φθορά, που σε στολίζει με έλεος κι αγάπη… Σκορπίζει ευεργεσίες ο Κύριος και δικαιώνει εκείνους που αδικούνται. Όπως σπλαχνίζεται ο πατέρας τα παιδιά του, έτσι σπλαχνίζεται ο Κύριος εκείνους που τον σέβονται. Ευλογείτε τον Κύριο όλα τα δημιουργήματά του σ' όλο το σύμπαν του! Ευλόγησε κι εσύ ψυχή μου τον Κύριο! Ψαλμ 102


 Σπλαχνίσου με, Θεέ, σπλαχνίσου με, γιατί σ' εσένα ζήτησε η ψυχή μου καταφύγιο. Στον ίσκιο απ' τις φτερούγες σου γυρεύω προστασία, ώσπου να φύγει ο κίνδυνος… Πήρε θάρρος η καρδιά μου, Θεέ μου, πήρε κουράγιο η καρδιά μου… Θα τραγουδήσω και θα παίξω μουσική… Ηχήστε, ψαλτήρι και κιθάρα. Θέλω εγώ τον ήλιο να ξυπνήσω… Θα σε δοξολογήσω, Κύριε, μπροστά σ' όλους τους λαούς, θα σε υμνήσω ανάμεσα στα έθνη, γιατί έλαμψε η αγάπη σου ως τον ουρανό και η αλήθεια σου ως τα σύννεφα. Φανερώσου στα ουράνια, Θεέ μου, και σ' όλη τη γη ας απλωθεί η δόξα σου (Ψαλμ 56)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...