Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Κάνε Θεέ μου....

Κάνε, Θεέ μου…

Κάνε να λιώσουνε τα χιόνια
κάνε να φύγει ο χειμώνας
κάνε, Θεέ μου, το κρύο να σβήσει
κάνε όπως πρώτα το χρώμα της φύσης.
Κάνε την κάμπια πεταλούδα
κάνε απ’ τις στάχτες να ανθίσουν λουλούδια
κάνε, Θεέ μου, να πάρουνε σάρκα
σάρκα και οστά τα όνειρά μας.

Στείλε, Θεέ μου ουράνιο τόξο
στείλε την άνοιξη που λείπει τόσο
στείλε στη μέρα και πάλι τον ήλιο
στείλε τη νύχτα αστέρια χρυσά
κάνε η αγάπη να διώξει το μίσος
κάνε τον ουρανό γαλάζιο ξανά.

Κάνε τον άνεμο να σωπάσει
κάνε το κύμα να κοπάσει
κάνε, Θεέ μου, η σιγή να μιλήσει
κάνε στη γη ν’ απλωθεί η γαλήνη.
Κάνε να σπάσουνε οι πάγοι
κάνε το φως τις ψυχές να ζεστάνει
κάνε ουρανό Θεέ την καρδιά μου
αχ, να χωρούσε να χωρούσε τα πάντα.

Στείλε, Θεέ μου ουράνιο τόξο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...