Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Αν ημουνα ο Θεος

Αν ήμουν ο Θεός θα σας ρωτούσα Θα υπήρχατε αν δεν σας αγαπούσα;!!!!!!!!!!!!!

Αν ήμουνα ο Θεός.

Ξέρω!! ,αν ήμουν ο Θεός κι από ψηλά κοιτούσα.
Πολλά που θα με πόναγαν ,πολλά που θ’ αγαπούσα.
Τα πράγματα που έφτιαξε, με την ματιά του κτίστη,
αν έβλεπα από ψηλά, θα μ’ είχανε πολύ στεναχωρήσει.

Ας μπω λοιπόν στην θέση του ,θεός λίγο να γίνω.
Αυτά που θέλει να μας πει ,θα πω εγώ για εκείνον.
Με την ματιά του θα κοιτώ ,τα λόγια του θα λέω.
Κι όσο για εκείνον θα μιλώ ,κοιτώντας μας θα κλαίω!!

Έφτιαξα δάση και βουνά, νερά και καταρράκτες.
Ζώα μεγάλα και μικρά, παντού σ’ όλες τις άκρες.
Έφτιαξα γη και ουρανό, τον ήλιο την σελήνη.
Πουλιά ψηλά για να πετούν, η γη να ομορφύνει

Έφτιαξα και τον άνθρωπο κι όλα του κάνω Δώρο.
Σ’ όλα τον κάνω αρχηγό σ’ όλα κουμανταδόρο.
Πάνω απ’ όλα είναι αυτός, σ’όλα τα πλάσματα μου,
και ζήτησα να αγαπά ,τα δημιουργήματα μου.!!

Για τούτο του έδωσα μυαλό, ανώτερο απo τ’άλλα.
Σοφία, γνώση αρκετή για πράγματα μεγάλα.
Κι αγάπησα τον άνθρωπο, μεγάλη του η αξία.
Του κάνω Δώρο ακριβό, να έχει ελευθερία!!

Με την πνοή μου φύσηξα, μέσα του την αγάπη.
Μ’ αυτήν μονάχα οδηγό, καλό να διαπράττει.
Τον άνθρωπο ευλόγησα ,του ΄πα τον αγαπάω.
Ελεύθερο τον άφησα, στον κόσμο μου γυρνάω.

Από ψηλά για να κοιτώ ,παντού η ματιά μου φτάνει.
Στον άνθρωπο όσα έδωσα ,να δω τι θα τα κάνει.
Στα πρώτα χρόνια δύσκολα, χαμένος τριγυρνάει.
Δεν ξέρει την αξία του δεν ξέρει να τολμάει.

Πέρασαν χρόνια αρκετά, είδε την δύναμη του.
Κατάφερε και έκανε όλη την γη δική του.
Μα την αγάπη έχασε, αυτήν που τουχα δώσει.
Κι όσα για εκείνον έφτιαξα, αυτός έχει σαρώσει.

Κακό μεγάλο έκανε, σε ότι σοφά είχα φτιάξει.
Την φύση και τα πλάσματα έχει καταδικάσει.
Θάλασσα, γη και ουρανό που του έδωσα να ζήσει.
Τα βρώμικα σημάδια του πάνω τους έχει αφήσει.


Με θλίψη βλέπω από ψηλά τα δημιουργήματα μου.
Πόσο πονούν στα χέρια του, λες και δεν ειν’ δικά μου!!
Με το κακό συμμάχησε αυτός και με την αμαρτία.
Σε όποιον ακόμα είναι καλός, κάνει και μια αδικία.


Εγώ του έδωσα χαρά. Zωή. Tου έδωσα ευλογία.
Μα ακόμα περισσότερο του’δωσα ελευθερία.
Αυτός να είναι υπεύθυνος ,δική του ναναι η κρίση.
Για το καλό και το κακό, αυτός ν’ αποφασίσει.

Όταν του πάνε όλα καλά ευχαριστώ δεν θα’ χω.
Μα όταν θα βρει εμπόδια ρωτάει αν υπάρχω.
Εγώ του έδωσα ζωή κι αυτός με πολεμάει.
Στα δύσκολα στα βάσανα εμένα βλαστημάει.

Ωραία τα έκανα εγώ ,κοιτάξτε εσείς, τι έχετε κάνει!!
Πολλές φορές που έχω πει, φτάνει παιδιά μου ,φτάνει
Μα ελεύθερους σας άφησα δεν πρέπει να επέμβω
Από ψηλά κοιτώ εγώ, από ψηλά………διαλέγω!!!


John Fenix

Πηγή: http://www.stixoi.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...