.....Σ’ αυτήν όμως την περίσταση, δεν ήταν η αμφιβολία που τους έφερνε, παρά μόνο η πονηριά, και η δόλια ελπίδα πως ο πονόψυχος Ιησούς δε θα ήθελε να καταδικάσει τη γυναίκα, και έτσι θα τον έπιαναν ως αιρετικό που δε σέβεται το νόμο του Μωυσή.
Μα ο Ιησούς δεν αποκρίθηκε, ούτε την κοίταξε. Σκυμμένος, έγραφε κάτι με το δάχτυλο στο χώμα.
Οι Φαρισαίοι τον κοίταζαν και ανυπομονούσαν και πάλι, επιμένοντες, τον ξαναρώτησαν.
Τότε, σήκωσε ο Ιησούς το κεφάλι και τους αποκρίθηκε:
-Ο αναμάρτητος από σας ας της ρίξει πρώτος την πέτρα.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ «Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ»
Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ
Τιντορέτο (1518-1594): “Ο Χριστός και η μοιχαλίδα”
από το http://picasaweb.google.com/revswain/Tintoretto#
Στον πίνακα του Τιντορέτο, η γυναίκα στέκει απομονωμένη μπροστά από τον σωτήρα της, ο οποίος είναι ο μόνος που την κοιτάζει: και “ενώ ο Κύριός μας έδειχνε με το δάχτυλο τα γράμματα που έγραψε ο ίδιος στο έδαφος, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι έφυγαν ο ένας μετά τον άλλον, μένοντας κρυμμένοι πίσω από τις κολόνες”.
Ο Τιντορέτο τοποθετεί το βιβλικό επεισόδιο στη Βενετία της εποχής του. Οι χιτώνες και οι μανδύες έχουν γίνει πιο σύγχρονοι, με τη χρήση και ορισμένων στοιχείων ανατολίτικης προέλευσης. Οι στρατιώτες δεξιά φορούν σύγχρονες πανοπλίες, ενώ τόσο το χτένισμα όσο και το φόρεμα της μοιχαλίδας μοιάζουν τόσο σύγχρονα, ώστε έχει διατυπωθεί η άποψη ότι μπορεί να πρόκειται και για πραγματικό μοντέλο.
από το βιβλίο “ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ – ΤΙΝΤΟΡΕΤΟ”
Εκδόσεις Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Πηγή
Μα ο Ιησούς δεν αποκρίθηκε, ούτε την κοίταξε. Σκυμμένος, έγραφε κάτι με το δάχτυλο στο χώμα.
Οι Φαρισαίοι τον κοίταζαν και ανυπομονούσαν και πάλι, επιμένοντες, τον ξαναρώτησαν.
Τότε, σήκωσε ο Ιησούς το κεφάλι και τους αποκρίθηκε:
-Ο αναμάρτητος από σας ας της ρίξει πρώτος την πέτρα.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ «Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ»
Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ
Τιντορέτο (1518-1594): “Ο Χριστός και η μοιχαλίδα”
από το http://picasaweb.google.com/revswain/Tintoretto#
Στον πίνακα του Τιντορέτο, η γυναίκα στέκει απομονωμένη μπροστά από τον σωτήρα της, ο οποίος είναι ο μόνος που την κοιτάζει: και “ενώ ο Κύριός μας έδειχνε με το δάχτυλο τα γράμματα που έγραψε ο ίδιος στο έδαφος, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι έφυγαν ο ένας μετά τον άλλον, μένοντας κρυμμένοι πίσω από τις κολόνες”.
Ο Τιντορέτο τοποθετεί το βιβλικό επεισόδιο στη Βενετία της εποχής του. Οι χιτώνες και οι μανδύες έχουν γίνει πιο σύγχρονοι, με τη χρήση και ορισμένων στοιχείων ανατολίτικης προέλευσης. Οι στρατιώτες δεξιά φορούν σύγχρονες πανοπλίες, ενώ τόσο το χτένισμα όσο και το φόρεμα της μοιχαλίδας μοιάζουν τόσο σύγχρονα, ώστε έχει διατυπωθεί η άποψη ότι μπορεί να πρόκειται και για πραγματικό μοντέλο.
από το βιβλίο “ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ – ΤΙΝΤΟΡΕΤΟ”
Εκδόσεις Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Πηγή
Αναδημοσίευση:http://albanaki.blogspot.gr/2013/10/blog-post_3212.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.