Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Αναζητώ - Τσιλιλή Α.

Υπάρχεις Θεέ μου; και αν υπάρχεις που είσαι;
χάνονται οι άνθρωποι εδώ
άλλοι σε αναζητούν και άλλοι σε απαρνιούνται
άλλοι νομίζουν ότι Σε βρήκαν μέσα από αυταπάτες...
ένα Σου βλέμμα και όλα παίρνουν ζωή
ένας Σου ψίθυρος και όλα κινούνται...
Χριστούγεννα και όλοι Σε έχουν ξεχάσει
τους θάμπωσαν τα φώτα και τα στολίδια..
το αστέρι Σου το κάνανε φωτεινή επιγραφή και τη φάτνη Σου εμπορικό κέντρο..
υπάρχεις Θεέ μου... και είσαι στις καρδιές των παιδιών γιατί μόνο εκείνα μπορούν
να νιώσουν Χριστούγεννα
υπάρχεις Θεέ μου και είσαι στις καρδιές των φτωχών γιατί μόνο εκείνοι
εκτιμούν τα δώρα Σου
υπάρχεις Θεέ μου και είσαι στις καρδιές των αδύναμων γιατί για κείνους είσαι μεγαλοδύναμος ...
και τέλος υπάρχεις Θεέ μου γιατί δεν ξεχνάς κανέναν ακόμα και αυτούς που σε έχουν ξεχάσει.

Κυκλοφορεί σύντομα....  
Αικατερίνη Τσιλιλή," Μέρες διττές", εκδόσεις: Μανιφέστο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...