Γριζοπούλου Όλγα, Καζλάρη Πηγή
Δ. Μερικές επιπλέον ιδέες για διακλαδικές προσεγγίσεις του θέματος της Εξόδου (που αφορούν σε όλα τα μαθήματα του Β΄ κεφαλαίου)
1. Συνεννοούμαστε με το φιλόλογό τους να διδάξει ένα σχετικό λογοτεχνικό κείμενο επισημαίνοντας μια κοινή βασική ιδέα που επεξεργαζόμαστε κι εμείς: «Αγώνες λαών για απελευθέρωση», «παραδόσεις / μνήμη λαών», «διαμόρφωση εθνικής / θρησκευτικής συνείδησης».
2. Από το μάθημα της Ιστορίας μπορούν να κάνουν έναν κατάλογο των λαών και των πολιτισμών της περιοχής την εποχή της Εξόδου.
3. Με τον καθηγητή των Αγγλικών μπορεί να συζητήσουν και να βρουν υλικό για τους απελευθερωτικούς αγώνες των μαύρων στις
Η.Π.Α., καθώς και για το ρόλο του Martin Luther King.
4. Με τον καθηγητή της Μουσικής μπορούν να ακούσουν όχι μόνο spirituals (όπως προτείνεται στο βιβλίο μαθητών), αλλά και παραδοσιακά ελληνικά που σχετίζονται με τον ελληνικό απελευθερωτικό αγώνα του
1821.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Καθώς η οργάνωση μια διαθεματικής δραστηριότητας προϋποθέτει την κατανόηση της δυνατής διασύνδεσης των βασικών ιδεών του θέματος με τα περιεχόμενα των άλλων μαθημάτων,παρακάτω παρουσιάζεται η εξακτίνωση του θέματος της Εξόδου προς τα Αναλυτικά Προγράμματα όλων των μαθημάτων της Α΄ Γυμνασίου
Πηγή:http://theologoi-kritis.sch.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.