Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Ένα εκατομμύριο μαντήλες για τη Σάιμα

Πέμπτη, 05 Απρίλιος 2012


article-2125039-1276FF3B000005DC-142_634x507
.Μαργαρίτα Τζαβάρα
Ένα εκατομμύριο γυναίκες κάθε θρησκείας από όλο τον κόσμο θα δείξουν την υποστήριξη τους για το φόνο της ιρακινής μουσουλμάνας μετανάστριας στις ΗΠΑ, της Σάιμα Αλαγουάντι, δημοσιεύοντας δικές τους φωτογραφίες φορώντας μουσουλμανική μαντήλα ως μέρος μιας παγκόσμιας εκστρατείας.
Η Σάιμα, μητέρα 5 παιδιών, βρέθηκε χτυπημένη και χωρίς τις αισθήσεις της από την κόρη της στην τραπεζαρία του σπιτιού της οικογένειας στο El Cajon, το όποιο συγκεντρώνει έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς ιρακινών μεταναστών σε εθνικό επίπεδο. Η γυναίκα βρέθηκε αιμόφυρτη και δίπλα της οι δράστες είχαν αφήσει ένα σημείωμα που έγραφε « Πήγαινε πίσω στη χώρα σου, τρομοκράτισσα». Οι αρχές χαρακτήρισαν το φόνο ως έγκλημα μίσους.
A-photograph-believed-to--008
Η Σάιμα Αλαγουάντι
Ως ένδειξη στήριξης και διαμαρτυρίας απέναντι στη γυναικεία ισλαμική κοινότητα, ένα εκατομμύριο γυναίκες, πολλές από τις οποιές δεν είναι μουσουλμάνες, έχουν δημοσιεύσει φωτογραφίες τους στο γκρουπ που έχει δημιουργηθεί στο Facebook με τίτλο "One Million Hijabs", στις οποίες φορούν την παραδοσιακή μαντήλα.
article-2125039-12774AFB000005DC-716_634x401
Μία γυναίκα εν ονόματι Saroise που συμμετέχει στην καμπάνια γράφει « Φοράω αυτή τη μαντήλα εις ένδειξη σεβασμού σε όλες τις γυναίκες που τη φορούν χωρίς τη θέλησή τους. Εγώ είμαι διαδηλώτρια του κινήματος Occupy Dame Street και έχω αφήσει ένα μέρος της ψυχής μου στην πλατεία Ταχρίρ και την καρδιά μου στη Γάζα.
« Είμαι δασκάλα στο Ντιτρόιτ και φοράω τη μαντήλα εδώ και μία εβδομάδα ως σύμβολο ενάντια στη θρησκοληψία και τις διακρίσεις» αναφέρει η Lauralyn, άλλο μέλος της καμπάνιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...