Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΜΑ: Ι. Το πέρασμα σε μια νέα σχολική κοινότητα, έναν καινούργιο κύκλο ζωής (Α Γυμνασίου)

ΤΑΞΗ: Α΄ Γυμνασίου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:  Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε
ΒΑΣΙΚΟ ΘΕΜΑ: Ι. Το πέρασμα σε μια νέα σχολική κοινότητα, έναν καινούργιο κύκλο ζωής (Γυμνάσιο)
giakkair
i.  Αλλαγές, όνειρα και σχέδια

  • Εργασία με εικόνα
Τα πρώτα βήματα, του Γ. Ιακωβίδη (1853-1932).
Παρατηρήστε προσεκτικά το έργο. Στη συνέχεια, σε συνεργασία με τον διπλανό σας συζητήστε και καταγράψτε:
  1. Τι μπορεί να αισθάνεται ή να σκέφτεται το   κάθε πρόσωπο;
  2. Τι μπορεί να γνωρίζει ή να πιστεύει;
  3. Τι είναι αυτό για το οποίο νοιάζεται και φροντίζει;
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….
………………………………………….

Μετά από την επεξεργασία της εικόνας: Σκεφτείτε, φανταστείτε, ανακαλύψτε τη σχέση του  έργου του Ιακωβίδη μ’ εσάς. Παρουσιάστε τις ιδέες σας στην τάξη.

ii.  Δυσκολίες και προκλήσεις
  • Εργασία με τραγούδι
«Πού πας καραβάκι με τέτοιο καιρό;» (Τραγούδι σε στίχους Ζαχαρία Παπαντωνίου και μουσική Αφροδίτης Μάνου)   
Ακούστε το τραγούδι και αφήστε τον εαυτό σας να περιπλανηθεί στους ήχους και τους στίχους του. Έπειτα, κάντε μια λίστα με 5 λέξεις ή φράσεις που να σχετίζονται με τις δυσκολίες και τις προκλήσεις του ταξιδιού που κάνει το καραβάκι.
……………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………
……………………………………….....................................….
………………………………………….......................................
…………………………………………......................................
…………………………………………......................................
………………………………………….....................................


  • Εργασία ανά θρανίο
Σκεφθείτε, συζητήστε, μοιραστείτε: Οι δικές μας δυσκολίες και προκλήσεις καθώς αρχίζει το ταξίδι μας στο Γυμνάσιο.
  • Εργασία για το σπίτι
     Γράψε ένα κείμενο με θέμα: «Τα όνειρα και τα σχέδιά μου για το νέο μου σχολείο».

Αναδημοσίευση: http://www.kairosnet.gr/teaching/a-gymnasium/533-deigmatika-senaria-epimorfosis-ton-neon-programmaton-spoudon-2-parartima-kentrikis-makedonias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.