Μια υπέροχη δουλειά των μαθητών της Ξανθής!!!Αναδημοσιεύω την ανάρτηση από το ιστολόγιό της!!!
Συγχαρητήρια Ξανθή μου για την υπέροχη δουλειά!!!Και στους μαθητές σου αλλά και σε σένα που τους εμπνέεις!!!!!!
________________________________________________________________________________
Μελετήσαμε στην τάξη τους λόγους αμφισβήτησης προς το πρόσωπο του Χριστού, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε για ποιους λόγους το πρόσωπο του Χριστού χαρακτηρίζεται "Σημείον Αντιλεγόμενον", διαβάσαμε το κείμενο του Ντοστογιέφσκυ με το Μ. Ιεροεξεταστή. Καταγράψαμε απόψεις και ιδέες των μαθητών.
Στο τέλος οι ιδέες και τα έντονα συναισθήματα έγιναν ποίημα για Εκείνον....με τίτλο "Είμαι" (I am).
Με τη βοήθεια της δημιουργικής γραφής οι μαθητές προσπάθησαν να μπουν στη θέση ενός προσώπου της εποχής του Χριστού ή ακόμα και του ίδιου και να εκφραστούν μέσα από την οπτική αυτού του προσώπου. Έγραψαν ελεύθερα και αβίαστα, εκφράστηκαν σαν μικροί ποιητές, καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση και τα αποτελέσματα έγιναν ένα μικρό ηλεκτρονικό βιβλίο.
Συγχαρητήρια Ξανθή μου για την υπέροχη δουλειά!!!Και στους μαθητές σου αλλά και σε σένα που τους εμπνέεις!!!!!!
________________________________________________________________________________
Μελετήσαμε στην τάξη τους λόγους αμφισβήτησης προς το πρόσωπο του Χριστού, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε για ποιους λόγους το πρόσωπο του Χριστού χαρακτηρίζεται "Σημείον Αντιλεγόμενον", διαβάσαμε το κείμενο του Ντοστογιέφσκυ με το Μ. Ιεροεξεταστή. Καταγράψαμε απόψεις και ιδέες των μαθητών.
Στο τέλος οι ιδέες και τα έντονα συναισθήματα έγιναν ποίημα για Εκείνον....με τίτλο "Είμαι" (I am).
Με τη βοήθεια της δημιουργικής γραφής οι μαθητές προσπάθησαν να μπουν στη θέση ενός προσώπου της εποχής του Χριστού ή ακόμα και του ίδιου και να εκφραστούν μέσα από την οπτική αυτού του προσώπου. Έγραψαν ελεύθερα και αβίαστα, εκφράστηκαν σαν μικροί ποιητές, καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση και τα αποτελέσματα έγιναν ένα μικρό ηλεκτρονικό βιβλίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.