▼
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017
Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου με τα Νέα Προργάμματα Σπουδών
Από το ιστολόγιο του Δημήτρη Παπανικολάου
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν.Π.Σ.
Ι. Οι Χριστιανικές Εκκλησίες: Κοινή καταγωγή, διαφορετικές πορείες.
Το Ιεραποστολικό έργο της Ι.Μητρόπολης Καμερούν
ΙΙ. "Εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν": Λατρεία και τέχνη στην Ανατολή και στη Δύση
Φ.Ε. Αρχιτεκτονική - Ζωγραφική
ΙΙΙ. "Υμείς εστέ το άλας της γης (Μτ.5,13): Ιεραποστολή και Διακονία
Ιεραποστολή και Διακονία:Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος
IV. "Υπέρ της των πάντων ενώσεως": Το αίτημα της ενότητας
2. Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη
Ι. Η θρησκεία στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες της Ευρώπης
ΙΙ. Ο σεβασμός του άλλου στον Χριστιανισμό
IV. Ο σεβασμός του άλλου στις θρησκείες του κόσμου
3. Σύγχρονες θρησκευτικές μορφές στην Ορθοδοξία και στον κόσμο
I. Μαρτυρία και προσφορά της Ορθοδοξίας στον σύγχρονο κόσμο
ΙΙ. Άλλες σύγχρονες χριστιανικές παρουσίες
ΙΙΙ. Άλλες θρησκευτικές εκφράσεις
4."Που είναι ο Θεός;" Η οδύνη του σύγχρονου κόσμου και το αίτημα της σωτηρίας από το κακό
I. Το πρόβλημα του κακού στον σημερινό κόσμο
ΙΙ. Η έκφραση της οδύνης στην τέχνη
ΙΙΙ. Ποιος ευθύνεται για το κακό; Ποιος μπορεί να μας σώσει από το κακό;
5. Ελπίδα και αγώνας για τη μεταμόρφωση της ζωής και του κόσμου
Ι. Η μεταμόρφωση του κόσμου ως πανανθρώπινο αίτημα
ΙΙ. Η ελπίδα των Χριστιανών
ΙΙΙ. Δράση και αγώνας για τη μεταμόρφωση της ζωής και του κόσμου
Θρησκευτικά Β Γυμνασίου με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Όλα τα μαθήματα της Β Γυμνασίου , με τα ΝΠΣ , του Δημήτρη Παπανικολάου
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν.Π.Σ.
1. Μπορούν οι άνθρωποι να εικονίζουν τον Θεό;
Ι. Η δύναμη της εικόνας
i. Τηλεόραση, Η/Υ, εικονική πραγματικότητα, φωτογραφία
ii. Εικόνες ή είδωλα; Η ειδωλολατρία στη ζωή του σύγχρονου
ανθρώπου
Φύλλο Εργασίας
II. Η απεικόνιση του Θεού στον Χριστιανισμό
Εικονομαχία: Φύλλο Εργασίας
Δεν είσαι μόνος. Μανουήλ Πανσέληνος (Ντοκιμαντέρ)
ΙΙΙ. Η απεικόνιση του Θεού σε άλλες θρησκευτικές παραδόσεις
2. Ποιος είναι ο Θεός των Χριστιανών;"Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;"
Ι. Γνώμες των ανθρώπων για τον Ιησού Χριστό
ΙΙ. Ο Ιησούς Χριστός στην Καινή Διαθήκη
ΙΙΙ. Ο Ιησούς στο Κοράνιο και στις Χαντίθ
3. Ποιος είναι ο άνθρωπος;
Ι. "Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας"
ΙΙ. Ο σκοπός και το νόημα της ζωής του ανθρώπου: Η βιβλική πρόταση και η θεολογική ερμηνεία
ΙΙΙ. Από την εικόνα στην ομοίωση
IV. Ο άνθρωπος στις άλλες θρησκείες
4. Εμείς και οι "άλλοι"
Ι. Ποιος είναι για μας ο "άλλος";
ΙΙ. Ο "άλλος" για τους Χριστιανούς
Ι. Η δύναμη της εικόνας
i. Τηλεόραση, Η/Υ, εικονική πραγματικότητα, φωτογραφία
ii. Εικόνες ή είδωλα; Η ειδωλολατρία στη ζωή του σύγχρονου
ανθρώπου
Φύλλο Εργασίας
II. Η απεικόνιση του Θεού στον Χριστιανισμό
Εικονομαχία: Φύλλο Εργασίας
Δεν είσαι μόνος. Μανουήλ Πανσέληνος (Ντοκιμαντέρ)
ΙΙΙ. Η απεικόνιση του Θεού σε άλλες θρησκευτικές παραδόσεις
2. Ποιος είναι ο Θεός των Χριστιανών;"Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;"
Ι. Γνώμες των ανθρώπων για τον Ιησού Χριστό
ΙΙ. Ο Ιησούς Χριστός στην Καινή Διαθήκη
ΙΙΙ. Ο Ιησούς στο Κοράνιο και στις Χαντίθ
3. Ποιος είναι ο άνθρωπος;
Ι. "Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας"
ΙΙ. Ο σκοπός και το νόημα της ζωής του ανθρώπου: Η βιβλική πρόταση και η θεολογική ερμηνεία
ΙΙΙ. Από την εικόνα στην ομοίωση
IV. Ο άνθρωπος στις άλλες θρησκείες
4. Εμείς και οι "άλλοι"
Ι. Ποιος είναι για μας ο "άλλος";
ΙΙ. Ο "άλλος" για τους Χριστιανούς
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Αντιγράφω από το ιστολόγιο του συναδέλφου Δημήτρη Παπανικολάου !!!
1. Μεγαλώνουμε και αλλάζουμε
Ι. Το πέρασμα σε μια νέα σχολική κοινότητα, ένα καινούργιο κύκλο
Η μπαλάντα του Οδοιπόρου
ΙΙ. Η Εκκλησία ανοίγεται και εξαπλώνεται
Φύλλο Εργασίας 2
ΙΙΙ. Η Εκκλησία οργανώνεται
Αφιέρωμα στο Μοναχισμό (Άγιον Όρος)
2. Η Συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
Ι. Η δυναμική των "συναντήσεων"
ΙΙ.Ελληνισμός και Χριστιανισμός. Η συνάντηση δύο κόσμων
Φύλλο Εργασίας
ΙΙΙ. Η αποτύπωση της σύνθεσης Ελληνισμού και Χριστιανισμού στην τέχνη
3. Πώς ζουν οι Χριστιανοί; Η νέα ζωή της Εκκλησίας
Ι. Μπροστά στα ερωτήματα για τη ζωή
ΙΙ. Ερμηνεύοντας την πρόταση ζωής της χριστιανικής Εκκλησίας
i. Συνάντηση με τον προσωπικό Θεό της Βίβλου
ii. Ζώντας με νόημα στον κόσμο
4. Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;
Ι. Συζητώντας για τα όριά μας
ΙΙ. Η Χριστιανική Εκκλησία αποφασίζει και ορίζει την πίστη
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν.Π.Σ.
Ι. Το πέρασμα σε μια νέα σχολική κοινότητα, ένα καινούργιο κύκλο
Η μπαλάντα του Οδοιπόρου
ΙΙ. Η Εκκλησία ανοίγεται και εξαπλώνεται
Φύλλο Εργασίας 2
ΙΙΙ. Η Εκκλησία οργανώνεται
Αφιέρωμα στο Μοναχισμό (Άγιον Όρος)
2. Η Συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
Ι. Η δυναμική των "συναντήσεων"
ΙΙ.Ελληνισμός και Χριστιανισμός. Η συνάντηση δύο κόσμων
Φύλλο Εργασίας
ΙΙΙ. Η αποτύπωση της σύνθεσης Ελληνισμού και Χριστιανισμού στην τέχνη
3. Πώς ζουν οι Χριστιανοί; Η νέα ζωή της Εκκλησίας
Ι. Μπροστά στα ερωτήματα για τη ζωή
ΙΙ. Ερμηνεύοντας την πρόταση ζωής της χριστιανικής Εκκλησίας
i. Συνάντηση με τον προσωπικό Θεό της Βίβλου
ii. Ζώντας με νόημα στον κόσμο
4. Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;
Ι. Συζητώντας για τα όριά μας
ΙΙ. Η Χριστιανική Εκκλησία αποφασίζει και ορίζει την πίστη
Τετάρτη 5 Απριλίου 2017
Μεταμοσχεύσεις, όταν οι ασθενείς πεθαίνουν από «μαχαιρώματα» και όχι από νυστέρι
2011-04-21 Το Κουτί Της Πανδώρας - Μεταμοσχεύσεις, όταν οι ασθενείς πεθαίνουν από «μαχαιρώματα» και όχι από νυστέρι
Σε λίγο καιρό, με νόμο του ελληνικού κράτους, όλοι οι Έλληνες θα είναι δότες ζωτικών οργάνων. Στην Ελλάδα υπάρχει το μικρότερο ποσοστό δωρητών οργάνων στην Ευρώπη. Παραδόξως όμως, παρότι δεν υπάρχουν όργανα για να καλυφθούν οι εγχώριες ανάγκες, η Ελλάδα εξάγει όργανα. Πώς μια μικρή χώρα, όπως η Ελλάδα, με τους ελάχιστους δότες, στέλνει όργανα στο εξωτερικό, επειδή στις ελληνικές λίστες δεν βρίσκονται κατάλληλοι λήπτες; Πώς τα ιατρικά «μαχαιρώματα» θεωρούνται πιο αναγκαία από τα νυστέρια της Ιατρικής; Πώς ο «χορός» εκατομμυρίων με ασφαλιστικά ταμεία, νοσοκομεία εξωτερικού, αλλά και προσωπικές περιουσίες συνοδεύουν στην Ελλάδα μια από τις πιο θαυματουργές ιατρικές πράξεις; Γιατί επιδοτούμενα κέντρα μεταμοσχεύσεων στην Ελλάδα, δεν κάνουν αυτή τη στιγμή μεταμοσχεύσεις;
Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τις μεταμοσχεύσεις: Για ένα θέμα ζωής και θανάτου, που στην Ελλάδα είναι και ντροπής.
Προκατάληψή μου σ' αγαπώ
2008-11-25 Το Κουτί Της Πανδώρας - Προκατάληψή μου σ' αγαπώ
Ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα, σεβόμενοι τα δικαιώματα των άλλων χωρίς προκαταλήψεις. Είναι έτσι; Γιατί πολλές φορές δεν είμαστε ρατσιστές αλλά... οι άλλοι είναι Αλβανοί.
Πόσο σεβόμαστε και αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα; Είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε την ουσία όσων λέει ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου φορώντας κουρέλια και σουτιέν στο κεφάλι ή θα τα απορρίψουμε αποδίδοντάς του ένα επίθετο; Πόσο κοινωνικοί ρατσιστές είμαστε στην κάθε μας μέρα; Δείτε το πείραμα στο «Κουτί της Πανδώρας». Ένα φωτομοντέλο κάνει γκάλοπ στο δρόμο και μετά μεταμορφώνεται σε χοντρή και άσχημη επιχειρώντας να κάνει το ίδιο. Ποια είναι τα αποτελέσματα; Οι διακρίσεις είναι η «αχίλλειος πτέρνα» μιας δημοκρατικής Ελλάδας, που γεννούν φόβο και πολλές φορές εχθρότητα. Από τα δικαστήρια που δίνουν την επιμέλεια σε διαζευγμένα ζευγάρια στη μητέρα πάντα, έως τις διακρίσεις για τη θρησκεία και το χρώμα του συνανθρώπου μας. Η ίδια η δομή και οι θεσμοί του κράτους προάγουν τις διακρίσεις. Η κάμερα της εκπομπής μπαίνει σε έναν παιδικό σταθμό με παιδιά μεταναστών και καταγράφει τις συμπεριφορές των παιδιών στη δική τους κοινωνία που δεν έχουν δηλητηριάσει οι κατασκευασμένες διακρίσεις και οι εχθρότητες. Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τον κοινωνικό ρατσισμό.
Ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα, σεβόμενοι τα δικαιώματα των άλλων χωρίς προκαταλήψεις. Είναι έτσι; Γιατί πολλές φορές δεν είμαστε ρατσιστές αλλά... οι άλλοι είναι Αλβανοί.
Πόσο σεβόμαστε και αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα; Είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε την ουσία όσων λέει ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου φορώντας κουρέλια και σουτιέν στο κεφάλι ή θα τα απορρίψουμε αποδίδοντάς του ένα επίθετο; Πόσο κοινωνικοί ρατσιστές είμαστε στην κάθε μας μέρα; Δείτε το πείραμα στο «Κουτί της Πανδώρας». Ένα φωτομοντέλο κάνει γκάλοπ στο δρόμο και μετά μεταμορφώνεται σε χοντρή και άσχημη επιχειρώντας να κάνει το ίδιο. Ποια είναι τα αποτελέσματα; Οι διακρίσεις είναι η «αχίλλειος πτέρνα» μιας δημοκρατικής Ελλάδας, που γεννούν φόβο και πολλές φορές εχθρότητα. Από τα δικαστήρια που δίνουν την επιμέλεια σε διαζευγμένα ζευγάρια στη μητέρα πάντα, έως τις διακρίσεις για τη θρησκεία και το χρώμα του συνανθρώπου μας. Η ίδια η δομή και οι θεσμοί του κράτους προάγουν τις διακρίσεις. Η κάμερα της εκπομπής μπαίνει σε έναν παιδικό σταθμό με παιδιά μεταναστών και καταγράφει τις συμπεριφορές των παιδιών στη δική τους κοινωνία που δεν έχουν δηλητηριάσει οι κατασκευασμένες διακρίσεις και οι εχθρότητες. Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τον κοινωνικό ρατσισμό.
Τρίτη 4 Απριλίου 2017
Όλη H Ελληνική Ιστορία Ανά Τις Χιλιετίες Μπροστά Στα Μάτια Σας!
Το κανάλι Ollie Bye στο YouTube οπτικοποίησε ΟΛΗ την Ελληνική Ιστορία σε βίντεο, από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, το οποίο και σίγουρα θα κινήσει το ενδιαφέρον σας, όπως και των μαθητών σας!
Το κανάλι Ollie Bye στο YouTube ειδικεύεται εξάλλου στη δημιουργία βίντεο με χάρτες, όπου παρατίθενται η ιστορία πολιτισμών, αυτοκρατοριών, πολέμων κλπ. H ιστορία του ελληνικού έθνους δε θα μπορούσε να μην έχει φυσικά το δικό του ξεχωριστό αφιέρωμα.
Και η ιστορία αποκτά ....ενδιαφέρον!!!
Καθημερινά εκατοντάδες νέα εκπαιδευτικά εργαλεία κάνουν την εμφάνισή
τους σε σημείο που οι εκπαιδευτικοί αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις
εξελίξεις. Για αυτό η ομάδα του filologika.gr επέλεξε και παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και αποτελεσματικό εργαλείο, το Scribble Maps (Δείτε το εδώ). Αν
βαρεθήκατε να βλέπετε τους μαθητές σας πλαδαρούς και αδιάφορους να
κοιτούν τις σελίδες του βιβλίου περιμένοντας να τελειώσει η διδακτική
ώρα και θέλετε να τους κάνετε να ενδιαφερθούν πραγματικά για το μάθημα
της Ιστορίας, τότε μάθετε τα πάντα για τη λειτουργία του Scribble Maps
και εμπλέξτε ενεργά τους μαθητές σας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία της μάθησης, αναπτύσσουν έμπρακτα την κριτική τους ικανότητα και συνθέτουν δημιουργικά τις πληροφορίες που αντλούν από διάφορες πηγές του διαδικτύου.
Η χρήση του Scribble Maps είναι ιδιαίτερα φιλική για το χρήστη γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστούμε ότι απευθυνόμαστε σε παιδιά.
Στο αριστερό πάνω μέρος της οθόνης μας υπάρχει ένα γκρι πλαίσιο με τα διάφορα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Με τη βοήθειά τους μπορούμε να σχεδιάσουμε πορείες, να κυκλώσουμε κάποια περιοχή, να την τονίσουμε αλλάζοντας το χρώμα της κλπ.
Στην πράξη όμως αυτά που αποδεικνύονται ιδιαίτερα εύχρηστα είναι το πλαίσιο κειμένου (ABC), το οποίο μας επιτρέπει να προσθέσουμε όπου επιθυμούμε ένα σύντομο πληροφοριακό κείμενο ή μία φωτογραφία, και η καρφίτσα (Marker) η οποία πέρα από αρίθμηση προσφέρει τη δυνατότητα προσθήκης συνδέσμων από το διαδίκτυο (links), video από το Youtube, φωτογραφιών (images), ακόμη και ήχων από το Soundcloud σε συνδυασμό με τίτλο και σύντομη περιγραφή των επιπρόσθετων πληροφοριών που προσθέσαμε.
Αφού τελειώσουμε το σχεδιασμό και εμπλουτισμό του χάρτη το Scribble Maps μας παρέχει τη δυνατότητα είτε να μοιραστούμε την εργασία μας στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, είτε να την αποθηκεύσουμε ως pdf ή εικόνα (image) είτε να την ενσωματώσουμε στην ιστοσελίδα του σχολείου ή στο blog της τάξης.
Πέρα από την Ιστορία το Scribble Maps μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλα μαθήματα, όπως τα αρχαία Ελληνικά. Οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν το ταξίδι του Οδυσσέα, να εντοπίσουν τα αρχαία θέατρα, τις γενέτειρες πόλεις αρχαίων συγγραφέων ή επικών ηρώων κλπ.
Οι επιλογές είναι απειράριθμες και περιορίζονται μόνο από τη φαντασία και την εφευρετικότητα του εκπαιδευτικού και των μαθητών του.
Πηγή: http://filologika.gr/scribble-maps/
Τι είναι εν τέλει το Scribble Maps;
Πρόκειται για ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες του να σχεδιάσουν πάνω σε ψηφιακούς χάρτες ή να προσθέσουν ψηφιακές πληροφορίες, όπως φωτογραφίες, video από το Youtube, pdf αρχεία κλπ.Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία της μάθησης, αναπτύσσουν έμπρακτα την κριτική τους ικανότητα και συνθέτουν δημιουργικά τις πληροφορίες που αντλούν από διάφορες πηγές του διαδικτύου.
Η χρήση του Scribble Maps είναι ιδιαίτερα φιλική για το χρήστη γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστούμε ότι απευθυνόμαστε σε παιδιά.
Οδηγίες χρήσης
Αφού συνδεθούμε με την ιστοσελίδα (http://www.scribblemaps.com/) επιλέγουμε το κουμπί create your map now το οποίο μας εμφανίζει τον παγκόσμιο χάρτης της Google. Μπορούμε να ζουμάρουμε στην περιοχή που μας ενδιαφέρει και να χρησιμοποιήσουμε κάποιες από τις επιλογές εμφάνισης του χάρτη (δορυφόρος, ανάγλυφος, οδικός, υβριδικός).Στο αριστερό πάνω μέρος της οθόνης μας υπάρχει ένα γκρι πλαίσιο με τα διάφορα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Με τη βοήθειά τους μπορούμε να σχεδιάσουμε πορείες, να κυκλώσουμε κάποια περιοχή, να την τονίσουμε αλλάζοντας το χρώμα της κλπ.
Στην πράξη όμως αυτά που αποδεικνύονται ιδιαίτερα εύχρηστα είναι το πλαίσιο κειμένου (ABC), το οποίο μας επιτρέπει να προσθέσουμε όπου επιθυμούμε ένα σύντομο πληροφοριακό κείμενο ή μία φωτογραφία, και η καρφίτσα (Marker) η οποία πέρα από αρίθμηση προσφέρει τη δυνατότητα προσθήκης συνδέσμων από το διαδίκτυο (links), video από το Youtube, φωτογραφιών (images), ακόμη και ήχων από το Soundcloud σε συνδυασμό με τίτλο και σύντομη περιγραφή των επιπρόσθετων πληροφοριών που προσθέσαμε.
Αφού τελειώσουμε το σχεδιασμό και εμπλουτισμό του χάρτη το Scribble Maps μας παρέχει τη δυνατότητα είτε να μοιραστούμε την εργασία μας στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, είτε να την αποθηκεύσουμε ως pdf ή εικόνα (image) είτε να την ενσωματώσουμε στην ιστοσελίδα του σχολείου ή στο blog της τάξης.
Μερικές ιδέες για την αξιοποίηση του Scribble Maps στην τάξη
Με το εργαλείο αυτό ο εκπαιδευτικός μπορεί να μετατρέψει το μάθημα της Ιστορίας από βαρετή μετωπική διαδικασία σε μαθητοκεντρική ενεργητική ανακάλυψη της γνώσης. Οι μαθητές να χαράξουν τα ταξίδια των μεγάλων εξερευνητών, τα όρια των αυτοκρατοριών, να καταγράψουν την πορεία εκστρατειών, για παράδειγμα την πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, την κατεύθυνση των πρώτων ελληνικών αποικισμών, την πορεία του ελληνικού στρατού κατά τους βαλκανικούς πολέμους ή κατά τη μικρασιατική εκστρατεία, την κατεύθυνση των σταυροφόρων.Πέρα από την Ιστορία το Scribble Maps μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλα μαθήματα, όπως τα αρχαία Ελληνικά. Οι μαθητές μπορούν να σχεδιάσουν το ταξίδι του Οδυσσέα, να εντοπίσουν τα αρχαία θέατρα, τις γενέτειρες πόλεις αρχαίων συγγραφέων ή επικών ηρώων κλπ.
Οι επιλογές είναι απειράριθμες και περιορίζονται μόνο από τη φαντασία και την εφευρετικότητα του εκπαιδευτικού και των μαθητών του.
Πηγή: http://filologika.gr/scribble-maps/
Chronas: Η εφαρμογή που λατρεύουν οι ιστορικοί!
Chronas: Η εφαρμογή που λατρεύουν οι ιστορικοί!
Πρόκειται για μία χρονολογική και χαρτογραφική εφαρμογή η οποία βρίσκεται στο chronas.org και για να τη χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να κάνετε μία απλή εγγραφή, δίνοντας ένα email ή χρησιμοποιώντας το λογαριασμό σας στο Twitter, αν διαθέτετε.Η εφαρμογή δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2015 και έχει ήδη τρεισήμισι χιλιάδες εγγεγραμμένους. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται και αρκετοί χρήστες, οι οποίοι ασχολούνται με τη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωσή της
Με το Chronas η ιστορία γίνεται ευχάριστη και ελκυστική. Μπροστά στα
μάτια σας θα δείτε τα σύνορα των χωρών ή των αυτοκρατοριών να
εναλλάσσονται καθώς διανύετε τα τελευταία 2.000 χρόνια της ανθρώπινης
ιστορίας.
Πριν ξεκινήσετε δείτε το παρακάτω βίντεο το οποίο σας εισάγει στο πνεύμα της εφαρμογής.
Chronas: Δυνατότητες εφαρμογής
Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε χρονολογία είτε εισάγοντάς την απευθείας στην ειδική θέση είτε κινώντας τη χρονολογική γραμμή στο κάτω μέρος του χάρτη. Μόλις μεταφερθείτε στο αντίστοιχο έτος, απλώς επιλέγετε την τοποθεσία που σας ενδιαφέρει και αμέσως ανοίγει ένας σύνδεσμος από τη wikipedia με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Για τη δική σας διευκόλυνση μπορείτε να εναλλάξετε τις χρωματικές αποχρώσεις του χάρτη ή να αλλάξετε το μέγεθος εμφάνισης των περιοχών. Οι δημιουργοί της εφαρμογής παρέχουν ακόμη τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών, όπως για παράδειγμα το ποσοστό κατοχής γης ή την αυξομείωση της έκτασης χωρών ή αυτοκρατοριών.Πριν ξεκινήσετε δείτε το παρακάτω βίντεο το οποίο σας εισάγει στο πνεύμα της εφαρμογής.
Πηγή: http://filologika.gr/chronas-h-istoria/